MeOut

MeOut

YOUth are the Voice // Austria

2017. március 30. - MeOut
img_20170321_151411_072_1.jpg
2017.március.20-án elindultam életem 2. Erasmus+ projektemre, Ausztriàba, hogy egy héten át social-media marketingről tanulhassak. Az egy hét elteltével azonban csak egy része szól tanultaknak erről, ugyanis amit igazán adott ez az egy hét nem csupàn marketing tudás, hanem annál sokkal-sokkal több. Olyan motivációt, inspirációt és lelki feltöltődést kaptam, amire nem számítottam. Kívàncsian és nyitottan mentem, vissza pedig egy nagy adag tervvel és megvalósítandó ötletekkel tértem. Éget a vágy, hogy alkossak, újra utazhassak, még többet tanulhassak és ismerjek meg a világról és magamról. Legutóbbi projekt végén ugyanígy a vonaton ültem és írtam a beszàmolóm, mint most. Emlékszem azt kívàntam, hogy minél hamarabb újra itt üljek és új élményekről írjak. Épp ezt teszem most, és épp ugyanezt kívànom ismét!
MeOut, köszönöm, hogy kitàrjàtok számunkra a világot, és újra és újra lehetőséget adtok, hogy többként térjünk haza! 
MeOut?
Yes I am! 
img_20170321_083546_242.jpg
20170321_223313.jpg
süti beállítások módosítása